you can't play on broken strings

hejsan, eller godmorgon eller godnatt ?
jag har absolut ingen aning men klockan är  - 03:52 och varför är jag fortfarande vaken?
absolut ingenaning men skit samma :)
inte gjort allt för mycket idag, badat hunden och lite sånt kuligt, sen kom oscar och pontus hit en runda glodde lita tv och nörda oss med camen och skypa med omogna personer:)
men gör absolut ingenting.
nästa nästan, precis kommit hem från en mysig runda på stranden med Conny.
Otroligt härligt väder endån, inte allt för kallt och otroligt fin utsikt.
Lite sjuka samtalsämnen men wtf?
lite sand i skorna, men blev bemött med kärlek när jag öppnade dörren av min älskade totte:)
och han har nog haft döds roligt medans jag var borta?! för halva lägenheten var riven :D
skor överallt, min data låg på golvet? och öppnat min dörr till rummet?
menmen stackars liten att vara själv mitt i natten :P
känner att det är snart dags att hoppa i säng, inget bra alls på tv? och absolut inga roliga inne.
 oj glömde nästan nämna, när vi gick på stranden såg vi ett tält?!
ETT TÄLT MITT UTE PÅ STRANDEN - FÖRSTÅR NI?
vem som helt hade kunnat mörda dom, eller våldtat dom osv osv.. menmen? vad gör man inte för sexlivet ibland haha nej men endån.. massa krokodiler och sånt skit ju?!
och Conny kommer med värsta kommentaren " men det kan nog vara mysigt, tälta så mitt på stranden höra vågerna och sitta med en lampa och ...." vad han nu sa? - javisst om man vill bli mördad ? så varför inte?
. Nej nu har jag inget mer vettigt att säga så.. nu säger jag godnatt för mig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0