like a virgin !

heeeey, sitter här och glor?!
åkte till sjöbo förrigår( 07-24-11 ) skulle träffa
älskade och efterlängtade Chrissie och fick även träffat
lilla Dennis när jag väl var där!
underbart, satt bara oh kolla tv och tjockade oss, göttet värre.
behövs det med, speciellt när det är så dåligt väder
som det varit nu dem senaste dagarna :o
jag tror verkligen sommare än slut nu, det får den inte vara?!
jag har ju knappt solat nånting jag som skulle bli neger 2011 ?!
mehnmehn tror solariet kallar nästa asso.
hmm kom hem idag förresten från sjöbo, typ vid 5 tiden?
blev duscha sen gå och ta en fika :)
har faktiskt varit en härligt dag idag, förutom vädret dock!
men nu har jag inte mer att säga:)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0