every night and day -

Om du bara visste hur glad jag är
och hur oendligt lycklig jag är som har dig?
Som ställer upp i vått och tort, som finns där när som.
Som ett berg i stormen att luta sig mot,
så finns du alltid där när jag faller.
4år tillbaka och 87år framåt, så kommer jag aldrig släppa dig.
Bra stunder, dåliga stunder, leende, gråt -
det finns så mycket vi har gått egenom, och jag kommer aldrig
aldrig någonsin kunna berätta hur tacksam jag är för att du alltid står breve mig.
en för alla, alla för en !
jag har aldrig någonsin varit rädd för att du ska svika mig,
eller låta mig falla någonsin.
aldrig varit rädd för att gråta framför dig
eller aldrig vågat prata ut om allt jag känner och mina känslor.
vi är som bror & syster,
vi har väl haft våra dagar, våra dagar när vi bråkat
när vi trackat ner varandra, men i slutet av dagen har vi alltid vetat att vi har varandra,
precis som att efter regnet kommer solen fram igen.
Tack, tack, tack än en gång tack, för allt du är till mig " - bror, bästavän, soulmate, everything "

    - Oscar Rosvall -

Kommentarer
Postat av: Oscar Rosvall

ÄLSKAR DIG :D <3

2011-07-15 @ 03:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0