baby your a firework

jag är jätte dålig på att blogga
kanske just därför jag slutade förra gången?
aja what ever.
Har varit en toppen kväll för min del,
vaknade vid halv 11 oh gjorde vid mig
sen stack jag och mamma ner till stan
köpte en massa roligt och kläder:)
sen iväg och hämta alla våra grejor vi beställt
från jotex, ÄNTLIGEN typ. !
Sen bara myst hela kvällen med massa gott
och lite vit vin, fint ska de vara.
Sitter för tillfälligt och kollar glee, är helt
beroende av det?!
massa bra musik och så awsome är dom allihopa
och såklart?! skit snygga killar(Y)
oh just detta avsnittet jag kollar på nu handlar om alla hjärtans dag.
man blir helt ledsen?! alla är så lyckliga och har sin kärlek osv
asso sånt på film är bullshit:o blir aldrig så i verkligheten jue !
men men känner även att det är dags att vända rätt på dygnen lite?!
inte gå och lägga sig halv 6 och vakna halv 2....
snart dags att börja komma upp till skolan igen så,
lite förändringar behövs ?!
glömde säga att jag dessutom färgat håret idag
och funderar starkt på att lägga röda slinger i det, men får se..
har inget mer att säga:O?!
och ni får nog tacka tobias för detta inlägget;)
han som sa jag var dålig på att uppdatera !

OVER AND OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0